Otroliga minnen från Karibien...

22/3-09 Rodney bay (St Lucia)

I skrivande stund så befinner vi oss tillbaks på ön St Lucia efter en mycket fin dag med bra segling och en 4 kg tonfisk på kroken.

Efter 65-årsdagen så tog vi en tur med en segelskuta till Ön Mystique, där Tommy Hilfiger, Bryan Adams, Mick Jager m.m. har sina sommarpalats...! En biltur runt ön gav inblick i hur dom har det!? Äckligt bra är väl något man kan säga tex. Tyvärr går det inte att fota husen pga att dom har sått hög häck runt husen.

Vi vart uppvaktade hela dagen med champagne och suveränt go mat. Det var en av de bästa dagar i mitt liv, jag kan inte säga annat än det.

Bilderna jag tagit nedan får tala vidare i detta inlägg:









Bild: Bad på Mystique




Bild: Runt 100 fots segelbåt är vanligt i Karibien...




P.S Ekstam i Trosa har kommenterat något om Kapten:s vikt! Ja, några kilon har väl fastnat där, men 15 under 3-sifrigt är fortfarande OK. Om jag inte minns fel så har väl Mr Ekstam själv fortfarande svårt att gå under 3-sifrigt trots försök med tidiga träningspass i badhuset... Ha ha ha

/ Anders

Kommentarer
Postat av: Fam Ekstam Trosa

Hej på er. Du Anders du svarade ganska fort på mitt lilla innlägg det var inget illa menat lite kul bara hahaha.Ska ner till båten till helgen o täcka av börjar bli sugen att få börja pyssla lite.Fina bilder hällsa alla MVH FAM EKSTAM..

2009-03-23 @ 20:14:35
Postat av: Timpa

Hej Anders och Carran,

vilken jäkla resa ni gör - ascoolt... Helt rätt att göra det ni gör.

Det snöar lätt i sthlm idag.



Kul att läsa bloggen.

Tim.

2009-03-24 @ 11:31:20
Postat av: Eva och Kurre

Tusen och åter tusen tack för alla fantastika dagar.

Bad, snorkling, sköldpaddor, segling

sol,fiske osv. Vi njuter i fulla drag.

KRAMAR OCH TACK.



2009-03-25 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0